Genel / Kişisel · 13 Şubat 2017 17

#Doğru yola yanlış kişiyle çıkma !!




Doğru yola yanlış kişiyle çıkma !!

Doğru yola yanlış kişiyle çıkma !!Merhabalar beyler,

Bu yazıda herhangi bir bilgi verici makale yazmayacağım aslında buradaki makale de sayılmaz bir nevi kamyon arkası yazılar olur ya laps diye oturur böğrünüze, işte öyle birşey bu.

Olaylara başlamadan önce kesinlikle isim vermek istemiyorum ne kişilerin nede yapılan işlerin sonuçta iyi insanlarız İRONİSİ…

Arkadaşlar, biz yıllar önce iki arkadaş Ogün ve Ali ikilisi olarak lise döneminde bir hayal kurduk bizim için imkansız ancak yapılsa süper olacak bir hayal,,

Ogün ile oturup Taşbaşı diye tabir edilen taşın tepesinde oturup sigaramızı gizlice içerken kurduğumuz hayal ve korkuyla çektiğimiz duanların arasından bahsettiğimiz kelimeler,

-Olum bir internet sitesi açalım zaten bizim buralarda böyle birşey yok teknoloji haberleri yaparız iyi olur

-Doğru lan etrafımızda bu işi yapan yok belki tutar 🙂

(adam geliyor lan sigarayı söndür amk –  lan senin ayağında ayakkabı yok terlikle mi geziyon 🙂 o terlik ile düğüne bile gittik ayı gün ama detaylara gimeyeyim.)

Kısaca o hayali gerçekleştirip teknoloji haberleri yaptığımız bir site açtık (secretwe.org) süper tuttu hayalimizi fazlasıyla gerçekleştirdik. bir yıla yakın kullandık çok iyi yerlere geldik birçok yeni şey öğrendik geliştirdik kendimizi…..

Ardından 2009-2010 yıllarında bir muhabbetimizde ise;

-Lan bir site yapsak msn gibi ama gönderilen resimler videolar tek gösterimlik olsa

Nasıl yani bir daha göremeyeceksek ne diye gönderelim ki vs vs

– la daha iyi işte manitandan resim aldın resim attın tek gösterimlik yakalanma ihtimali yok .

oldu bu iş tutar süper olur.

(Arkadaşlar bu işi yapamadık gerek yazılım gerekse maddi açıdan bu işe girişecek seviyede değildik ve bu proje benzeri yıllar sonra yapıldı ve tuttu hatta sizin de kullandığınız snapchat :))) )

Arkadaşlar zaman bu şekilde akıyor bir proje yapmak ve sadece onun için uğraşmak isterken bulunduğumuz ilçe küçük olması nedeniyle pek te ikanımız olmuyor kendimizi geliştirmek için.

Kısaca 2012 de ilk kez il dışına çıkıp (Ünv) etrafı görünce Ogün ile daha büyük düşünmeye başladık küçük siteler artık bizim hayalimizi gerçekleştirmek için yetmiyordu.

  • Bir gün arkadaş’ın bizden “bana bir site yapın” demesiyle bize bir fikir çaktı

Lan biz bu hosting’e sürekli para veriyoruz aldığmız yer zaten dandik haftada bir hack’leniyoruz 🙂 (webadam’dan almıştık o zamanlar)

olum nasıl yapcaz bilmiyoruz işi – lan öğreniriz araştıralım vs vs

yaklaşık 1-2 aylık araştırmanın ardından ilk küçük hosting sitemizi açtık (gerost.com) ilk olarak reseller ile başladığımız serüvende kısa zamanda öğrencilik için büyük paralar kazanmaya başladık. reseller yetmiyordu artık.

Vps aldık -vds-dedike derken ben askere gidene kadar böyle devam etti. yeri geldi kapandı yeri geldi açıldı paramız olmadı cebimizde sunucu parası ödedik vs vs vs….

Askerde iken Ogün ile sürekli konuşup yeni planlar yaptık, Bir Hosting şirketi açalım ve sadece kalite üzerinde kurulu olsun en güzel ve en sevdiğimiz işi yapmak….

Kurduk ta en iyi şekilde ancak maddi durumlar yine bizi zorluyordu yine deniyor yine yapamıyorduk ama hedefimizden vazgeçmedik Hosting şirketimiz sürekli açık kaldı (biz yemedik ona yedirdik 🙂 )

Biz bu işleri yaparken bizimle bu işi yapmak isteyen birkaç arkadaş oldu gördü beğendi haadan para geliyor zannetti bende sizinle olacağım dedi ???

Biz işi yaparken bende varım bu işte diyen şahıslar OYUN oynayıp zaman gebertirken biz ogün ile sitemizi şirketimizi yükseltmek için uğraşıyorken o şahıslar resmen bizimle dalga geçercesine bizim çabalarımız ile dalga geçerek alay konusu ederek öyle olmaz bu iş diye OYUN BAŞINDA BİZE AKIL VERMEYE ÇALIŞTILAR…

İnsanın hedefi belli değilse hayatta esen her rüzgar size yön verir…

Ogün ve benim dışımda bu işe girip çıkan bizimle ortak olan birçok arkadaş geldi gitti.

Demek istediğim o ki arkadaşlar Hedefinizi belirleyin ve hiç bir şekilde hedefinizden vazgeçmeyin, yeri gelecek size sizi engelleyecekler yeri gelecek bu iş yapılmıyor benden bu kadar diyecekler…

Ogün ve ben… Bu iş ya olacak yada böyle biteceğiz.. Allah herkese Ogün gibi Arkadaş – Kardeş versin.

Arkadaşlar Biz hep iki kişiydik hep te öyle kalacağız… Kısaca arkadaşlar Doğru yola yanlış kişiyle çıkma !!

OGÜN VE BEN (ALİ)